mandag 18. juni 2012

PAY-IT-FORWARD

For litt over et år siden meldte jeg meg på en pay-it-forward hos anneliseshobbysider.blogspot.no
Jeg var heldig og ble trekt ut, og for et par dager siden kom det pakke fra Paris med en super dobbel grillvott og ei flott magnetugle.
Tusen takk Anne Lise:-)

Dette konseptet går ut på å glede en fremmed uten å forvente noe i retur. Nå er det min tur.
Om ca 1-2 uker vil jeg trekke ut 3 av de som har kommentert på dette innlegget og ønsker å være med på leken.
Etter det har jeg 365 dager på meg til å sende en pakke til hver .
Håper jeg skal klare det på noe kortere tid,så da blir det bare å vente og se.
Så da er det bare å kommentere ivei.

Ha en fin dag alle sammen!

6 kommentarer:

  1. Heldige deg! Dette høres jo litt spennende ut! Jeg tar sjansen.....

    SvarSlett
  2. Gratulerer til deg :)
    For en fin måte å glede noen på ♥
    Ha en flott kveld videre, vi sees vel når strikkekafeen starter opp igjen til høsten håper jeg.

    SvarSlett
  3. Vilken lycka att få överraskningar i postlådan!

    SvarSlett
  4. Den var fin. Så artig å få en slik gave i posten.

    SvarSlett
  5. Høres veldig spennende ut.

    Ha en fin sommer !!

    SvarSlett